مهندس حسین ابراهیمی شهردار شهر چاف و چمخاله طی گفتگویی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم به همکاران مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر اذعان داشت: آنچه امروز برای مدیریت و مجموعه شهرداری در اولویت قرار دارد، خدمت صادقانه به مردم است.

مهندس حسین ابراهیمی شهردار شهر چاف و چمخاله طی گفتگویی با پایگاه خبری سایه گیلان، این شهر را مستعد سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: شهر چاف و چمخاله بیش از ۱۷کیلومتر نوار ساحلی دارد و بسترهای مناسب برای توسعه و رونق اقتصادی را داراست و تلاش ما اینست که از بخش خصوصی جهت تحقق این امر کمک بگیریم.

وی اجرای طرح سالم سازی دریا ویژه بانوان را ظرفیتی منحصر بفرد دانست و اظهار کرد: در فصل تابستان فرصت بیشتری برای جذب گردشگر و توریست وجود دارد و اگر بتوانیم امکانات و بسترهای لازم برای جذب هرچه بیشتر توریست انجام دهیم بی تردید به رونق و توسعه اقتصادی این کمک شایانی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های شهری و توسعه نوار ساحلی باید بر پایه رضایتمندی شهروندان باشد، خاطر نشان کرد: امروز شهر چاف و چمخاله بدلیل مواهب بکر طبیعی مانند دریا و رودخانه می تواند بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار باشد و می توان با رویکردی جدی و با حفظ منافع ملی برای مردم شهر بهترین اقدامات و پروژه ها را در مسیر شهری ایده ال در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه لزومی بر بوروکراسی اداری در شهرداری نیست یادآورشد: در حوزه شهرداری به هیچ عنوان نباید نسبت به کار و مشکلات ارباب رجوع با بی تفاوتی رفتار شود. سرمایه های اصلی این شهر مردم و ارباب رجوع هستند که با پرداخت عوارض و مالیات سبب رونق اقتصادی و پیشرفت در کارهای عمرانی شهر می شوند.

وی مدیریت سکانداری شهرداری را فرصتی ارزشمند برای امتحان خود در مقابل مردم دانست و افزود: رفع مشکلات و پیشرفت شهر با تعامل دست اندر کاران، مهمترین دغدغه ما است.

مهندس ابراهیمی با تاکید کرد: پروژه های مهمی در دست اجراست که در تعامل با مدیران شهرستان لنگرود و استان و هم چنین اعضای شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله برای تسریع در روند روبه روشد آن در تلاش هستیم. انشالله با بهره برداری آن، از طریق رسانه های کثیر الانتشار به شهروندان فهیم اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است شهردار خوش اخلاق و جهادی شهر چاف و چمخاله که چند ماه است که سکانداری این شهر را عهده دار است با صلابت و درایتی خاص توانسته است در آغاز فعالیت خود بخش زیادی از بدهی های شهرداری را پرداخت نموده و حقوق و مزایای عقب افتاده پرسنل را نیز پرداخت نماید که این امر سبب شده تا پرسنل و کارکنان شهرداری نیز با رغبت و تعهدی بیشتری به ارائه خدمات نسبت به ارباب رجوع و مراجعه کنندگان  بپردازند.