مهران مهران پور عضو شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با بیان این مطلب که در هفته آینده و به مناسبت عید غدیر خم شهر چاف و چمخاله میزبان برگزاری جشنواره های مهم ساحلی است گفت: هرساله به مناسبت برداشت محصول هندوانه جهت سپاسگزاری از نعمت های خدادادی و قدردانی از تلاش و زحمات کشاورزان به پاس داشت این نعمت الهی جشنواره هندوانه در این شهر برگزار می شود.

مهران مهرابپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله طی گفتگویی با پایگاه خبری سایه گیلان اضافه کرد: شهر ساحلی چاف و چمخاله در سال های اخیر میزبان جشنواره های متعددی نظیر جشنواره هندوانه، بادبادک ها و  مسابقات ورزش های ساحلی نظیر فوتبال، والیبال، کشتی ساحلی، قایقرانی، مجسمه های شنی و مسابقات قایقرانی در رودخانه بوده است و که سبب جذب مسافران و گردشگران بی شماری شده است.

نائب رئیس شورای شهر چاف و چمخاله اذعان داشت: جشنواره بادبادک ها یکی از جشنواره های ساحلی است که در ساحل چمخاله و جشنواره هندوانه در ساحل چاف هفته آینده با اجرای برنامه های متنوع نمایشی و تفریحی برای علاقمندان و مسافران برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه به زودی یکی از مهمترین مسابقات ساحلی نیز در این شهر برگزار خواهد شد خاطرنشان ساخت: در رایزنی با مسئولان استانی و کشوری در تلاش هستیم تا در شهر چاف و چمخاله یکی از مهم ترین مسابقات جهانی سبک کشتی آلیش را نیز برگزار کنیم.

مهرابپور در پایان یاداور شد: از تمامی اعضای شورا که با همکاری اتحاد و همدلی برای توسعه چاف و  چمخاله تمامی تلاش خود را به کار می گیرند سپاسگزارم.