رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرارسیدن روز حراست را به تلاشگران عرصه مراقبت از سلامت و امنیت سازمان تبریک گفت.

سایه گیلان: دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرارسیدن روز حراست را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت و رسالت خطیر و تلاش ارزنده حوزه حراست برای مراقبت از سلامت و امنیت سازمان را قابل‌تقدیر دانست.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
۲۲ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز حراست و حفاظت نام‌گذاری شده است، حوزه‌ای که به‌عنوان قلب تشکیلات یک سازمان، وظیفه خطیر مراقبت از سلامت تشکیلات سازمانی را در برابر انواع انحرافات، بر عهده دارد.
مجموعه حیاتی و بسیار اثرگذار حراست در راستای حفاظت و صیانت از ارزش‌های والای نظام، حفظ و انسجام در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جلوگیری از انحراف و تخلف در امور اجرایی و در دیگر زمینه‌ها ایجادشده و بی‌تردید حضور به هنگام نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی و شناسایی به‌موقع تهدیدها و آسیب‌ها، سلامت اداری را تضمین کرده است.
در ایام بحران کرونا نیز نیروهای پرتلاش حراست دانشگاه، همگام با مدافعان سلامت، برای ایجاد نظم و امنیت در واحدهای تابعه به‌ویژه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به میدان آمدند و در این راه، تعدادی از نیروهای حفاظت فیزیکی به بیماری کرونا مبتلا شده و عده‌ای نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان حفاظت فیزیکی حوزه حراست دانشگاه در ایام بحران کرونا، فرارسیدن روز حراست را به تلاشگران این عرصه به‌ویژه کارکنان حوزه مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند سبحان، توفیق روزافزون و سلامتی برای همگان مسألت دارم.
دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان