نائب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با بیان این مطلب که شورای اسلامی این شهر به همراه مدیریت شهرداری ایجاد جاده تندرستی به طول ۱۷ کیلومتر را در دستور کار خود قرار داده است گفت: شهر زیبای ساحلی چاف و چمخاله با توجه به شرایط خاص و دارا بودن نوار ساحلی به طول ۱۷ کیلومتر می تواند بستری مناسب برای ایجاد پروژه های مهم را داراست.

مهندس مهران مهران پور نائب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله طی گفتگویی با پایگاه خبری سایه گیلان اذعان داشت: برای ایجاد جاده تندرستی از بودجه گردشگری تامین اعتبار خواهد شد و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مهراب پور همچنین از ادامه ساخت پروژه پیاده راه سازی کنار رودخانه خبر داد و گفت: این مسیر در حاشیه رودخانه چمخاله به طول ۱۲۰۰ متر از چمخاله تا دهنه دریای چاف ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از مهندس ابراهیمی شهردار چاف و جمخاله و مجموعه پرتلاش شهرداری اظهار داشت: پروژه های مهم و عام المنفعه متعددی در دستور کار شهرداری قرار دارد که مهمترین آن پروژه بندر، ایجاد بلوار از میدان چمخاله، لایروبی رودخانه، ایجاد نوار ساحلی و … است که انشالله با اتمام این پروژه ها خبرهای خوشی را به مردم شریف و فهیم شهر چاف و چمخاله خواهیم داد.

مهرابپور در پایان یادآور شد: تمام تلاش بنده و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله اینست که بتوانیم با ایجاد زیرساخت های لازم و اتمام پروژه ها و ایجاد شور و نشاط و شادی در بین مردم با برگزاری جشنواره های متعدد و همچنین برگزاری مسابقات در زمینه ورزش های آبی و ساحلی، خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهیم.