سایه گیلان: مسابقات کاراته و و تکواندو دانشجویان منطقه ۳ کشور با حضور تیم های گیلان مازندران و گلستان به میزبانی لاهیجان در مجموعه ورزشی نامجو دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. سیاوش خداپرست مسئول برگزاری مسابقات دانشجویان با بیان اینکه هفت تیم از واحد های دانشگاهی گیلان،مازندران و گلستان در این دوره از مسابقات حضور […]

سایه گیلان: مسابقات کاراته و و تکواندو دانشجویان منطقه ۳ کشور با حضور تیم های گیلان مازندران و گلستان به میزبانی لاهیجان در مجموعه ورزشی نامجو دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سیاوش خداپرست مسئول برگزاری مسابقات دانشجویان با بیان اینکه هفت تیم از واحد های دانشگاهی گیلان،مازندران و گلستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند افزود: ۶۰ ورزشکار در دو رشته کاراته و تکواندو به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری که در مرداد ماه امسال برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

در این دوره از رقابت ها در رشته کاراته تیم دانشگاه آزاد واحد لاهیجان قهرمان و در رشته تکواندو تیم دانشگاه آزاد رشت قهرمان و مقام دوم و سوم به تیم های چالوس و لاهیجان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها سرپرست فنی تکواندو سرکار خانم زینب جرنگیده و سرپرست فنی کاراته خانم رقیه عبدی پور بودند.