سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به پایش روزانه وضعیت آبیاری شالیزارها به خصوص در اراضی پایین دست، خاطرنشان کرد: مسئولین تا پایان فصل زراعی در کنار کشاورزان خواهند بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت، مهندس مهدی نقدی در بازدید از اراضی شالیزاری مواجه با کمبود آب در بخش احمدسرگوراب، که با حضور […]

سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به پایش روزانه وضعیت آبیاری شالیزارها به خصوص در اراضی پایین دست، خاطرنشان کرد: مسئولین تا پایان فصل زراعی در کنار کشاورزان خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت، مهندس مهدی نقدی در بازدید از اراضی شالیزاری مواجه با کمبود آب در بخش احمدسرگوراب، که با حضور مدیر جهادکشاورزی، بخشدار احمدسرگوراب، رئیس ابیاری و دیگر مسئولین صورت پذیرفت. اظهار کرد:  با تلاش مضاعف متولیان امر و لزوم به کارگیری تمامی ابزار ممکن از بحران کم آبی به طور مطلوب عبور خواهیم کرد.

نقدی  با اشاره به نقش مهم برنج در اقتصاد و سبد خوراک خانوار شهرستان شفت، کم آبی را دغدغه مشترک مسئولین و کشاورزان عنوان و اظهار داشت: با پایش روزانه وضعیت آب کشاورزی و فهرست کمبود های احتمالی بخصوص در اراضی پایین دست، مسئولین تا پایان فصل زراعی و عبور از بحران ، در کنار کشاورزان خواهند بود.

سرپرست فرمانداری شفت در بازدید از اراضی شالیزاری روستای  دوبخشر و برخی از روستای های بخش احمدسرگوراب که به دلیل خرابی ایستگاه پمپاژ و مسدود نمودن آب  توسط کشاورزان مناطق بالادست که با کمبود آب مواجه می باشند، هماهنگی‌های لازم در راستای تسریع روند آبرسانی به عمل آورد.