سایه گیلان: مجید عزیزی در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رسانه‌ها در مباحث حول محور برندینگ شهر خلاق رشت رسالت و نقشی اثرگذار و مهم بر عهده دارند. رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه اعضای شورا در مباحث شورایی با گرایشهای مختلفی وارد شورا و عرصه مدیریت شهری […]

سایه گیلان: مجید عزیزی در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رسانه‌ها در مباحث حول محور برندینگ شهر خلاق رشت رسالت و نقشی اثرگذار و مهم بر عهده دارند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه اعضای شورا در مباحث شورایی با گرایشهای مختلفی وارد شورا و عرصه مدیریت شهری می‌شوند، افزود: باور دارم که باید از تجارب و ظرفیتهای علمی و دانشگاهی شهر و استان گیلان برای توسعه شهری استفاده کنیم.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره بر اینکه نگاه علمی می‌تواند کمک بزرگی در حوزه مدیریت شهری باشد، استفاده از نگرش متخصصان شهر را از وعده‌های انتخاباتی خود ذکر کرد و اذعان داشت: کارگروه‌های مختلفی را در همین راستا در شورای اسلامی شهرستان رشت تشکیل دادیم و در اینجا نقش سایر اعضای شورا در این حوزه بسیار بی بدیل بوده است.
وی با تاکید بر اینکه تعدادی از رسانه‌ها مظلومانه در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت میکنند، اضافه کرد: این رسانه‌ها بدون حب و بغض نقد سازنده انجام میدهند و این نقد سازنده به خصوص در حوزه برندینگ و شهر خلاق موجب میشود، مدیریت شهری بهتر در جهت اهداف و رسالت خود حرکت کند.
نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر افزود: بحث رسانه و تبلیغ امروز در جهان نقش مهمی دارد و ما برای رساندن شهر رشت به جایگاه واقعی‌اش نیازمند همکاری همگان به ویژه گروه‌های مردمی و پژوهشکده گیلان شناسی هستیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: از بانیان برگزاری این همایش تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم در مسیری که مدیریت شهری و سایر مسئولان استانی برای پیشرفت شهر رشت به عنوان مرکز گیلان در پیش گرفته‌اند، شاهد نقش‌آفرینی همه نهادها و اقشار مختلف از جمله رسانه‌ها باشیم.