مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و گرامیداشت روز خبرنگار با محمد باقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در محل این سازمان دیدار و گفتگو کرد . در این دیدار محبوبی با ارائه گزارشی از پتانسیل های صنعتی استان خواستار همکاری […]

 مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و گرامیداشت روز خبرنگار با محمد باقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در محل این سازمان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار محبوبی با ارائه گزارشی از پتانسیل های صنعتی استان خواستار همکاری بیش از پیش مرکز صدا و سیمای گیلان جهت انعکاس فعالیت های حوزه های صنعتی برای مخاطبان استانی و کشوری شد.

محبوبی گفت: به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و فراهم کردن فرصت های مناسب برای ایجاد کسب و کار در حوزه صنعت، برخی از رویه های قبل جهت صدور مجوز ساده سازی شده و زمان دریافت این گونه جوازها تسریع شده است.

وی با اشاره به اینکه  این استان در بسیاری از کالاها دارای برندهای کشوری و بین المللی است افزود : سعی داریم با گسترش فعالیتهای رسانه ای به اهداف مشترک که حمایت از تولید ملی است دست یابیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : راه ارتباطی صنعت و مشتری با حمایتهای صدا و سیما می تواند به تعاملی دو سویه  برای جامعه تبدیل شود .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز هدف از این دیدار را  آشنایی نزدیک با ظرفیتها و پتانسیل های صنعتی استان دانست و گفت : رسانه ملی حامی صنایع به ویژه صنایع دانش بنیان است و همواره با تولید برنامه های محتوایی سعی در معرفی صنایع استان به عموم جامعه دارد .

محمد باقر باقرزاده با بیان اینکه رسانه ملی در گیلان در حوزه های سیما ، صدا و خبر آمادگی کامل برای معرفی دستاوردهای شهرک های صنعتی استان را دارد افزود : معرفی دستاوردهای  صنعتی به این استان هویت میدهد .           

وی یکی از  نیازهای  این استان را معرفی  حوزه ها و توانمندیهای این منطقه برای جذب سرمایه گذار دانست و افزود : تلاش صدا و سیمای مرکز گیلان این است که در برنامه سازیها بیشتر ظرفیتها و پتانسیل های استان که مغفول واقع شده است معرفی شود .

باقرزاده ضمن اعلام آمادگی سازمان متبوع خود برای انعکاس فعالیت های حوزه صنعتی استان گیلان گفت : ما آمادگی داریم با همکاری شهرک های صنعتی استان مستند سرمایه گذاری استان را برای پخش آماده کنیم.