شركت گاز استان گيلان در نیمه اول سال جاري توانست 106 کیلومتر شبکه گاز را در مناطق مختلف استان اجرا کند.

 سایه گیلان: عیسی جمال نیکویی مديرعامل شركت گاز گيلان با اعلام این خبر، اظهار داشت: با اجراي اين عمليات در نيمه اول امسال، مجموع طول خطوط گاز در استان به بيش از ۲۱ هزار و ۷۷۰ كيلومتر رسيده است.

وي با بيان اين موضوع اظهار داشت: شركت گاز استان گيلان با وجود حركت به سمت كيفي سازي خدمات، گازرساني به روستاهاي باقيمانده را وظيفه مهم خود می داند و براي تحقق آن تمام تلاش خود را به کار بسته است که اجرای ۸۲ درصد از شبكه گذاري انجام شده امسال در مناطق روستایی گواه اين مدعاست.

جمال نیکویی در ادامه از نصب بيش از ۶ هزار و ۳۶۵ انشعاب گاز در گيلان خبر داد و بیان کرد: با نصب اين تعداد انشعاب در بهار و تابستان امسال، مجموع انشعابات گاز در استان گيلان به بيش از ۶۲۸ هزار عدد افزايش يافته است.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان با بیان اهمیت برخورداری یکایک مردم استان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: انشعابات نصب شده در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه نصب اين تعداد انشعاب، سبب بهره مندی ۲۳ روستاي کوهستانی و صعب العبور ديگر از نعمت گاز طبيعي شده است، گفت: با افزایش تعداد مشتركين گاز طبيعي در استان، لزوم نگهداري و بازرسي مستمر تاسيسات و خطوط گاز مهم تر و ضروري تر از گذشته می باشد.

جمال نیکویی در پايان با اشاره به شروع فصل سرما از همه مشتركين گاز درخواست کرد تا با رعايت مصرف ایمن و بهينه و ايمن گاز طبيعي، ضمن کاهش هزینه ها، پایداری جریان گاز را در سراسر استان تضمین نمايند.