بر اساس آمارها ضریب نفوذ بیمه در استان گیلان (نسبت حق بیمه تولیدی به تولید ناخالص داخلی استان) 2/9 درصد بوده و سهم حق بیمه تولیدی شرکت بیمه رازی در استان نسبت به صنعت بیمه 3/6 درصد می باشد. با توجه به اینکه مردم شریف گیلان تا چه اندازه برای بیمه اموال و اشخاص هزینه می کنند و چند نفر از آنها به فکر تامین آرامش روحی و جسمی خود در سال های طولانی زندگی پر فراز و نشیب خود هستند متوجه می شویم که معمولاً این تعداد به نسبت جمعیت استان ما بسیار اندک هستند.

به گزارش پایگاه خبری سایه گیلان، شرکت بیمه رازی استان گیلان جهت قدردانی از بیمه گذاران با هدف گسترش روابط بین بیمه رازی با بیمه گذاران  خود و تجدید پیمان و همچنین تشویق هم استانی ها در جهت ضروری نمودن هزینه بیمه در سبد زندگی خود ، به قید قرعه ۹ دستگاه تبلت A7  به بیمه گذاران برنده اهدا نمود.

فاطمه عباسیان سرپرست بیمه رازی استان گیلان طی گفتگویی ، اذعان داشت: هدف شرکت بیمه رازی در استان ایجاد تصویر خوب از صنعت بیمه در بین هم استانی های شریف و پر رنگ نمودن نقش بیمه در این استان از حیث  حمایتی و جبران خسارت های جانی و مالی می باشد و در این خصوص با ملاک قرار دادن اهدافی نظیر رعایت حقوق و انتظارات مشتریان، نگرش و اخلاق حرفه ای کارکنان و شبکه فروش بیمه گری دیجیتال ، صداقت ، درستکاری و وفاداری با اقتدار فعالیت خود را دو چندان خواهد نمود و جهت سهولت ارتباط با مشتریان و خدمات دهی بهینه تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به راه اندازی شعب خود در شرق و غرب گیلان اقدام خواهد نمود.

عباسیان تصریح کرد: شعبه بیمه رازی استان در حال               حاضربا ۱۹ کارمند مجرب و ۷۵ شبکه فروش در سطح استان گیلان نسبت به ارائه خدمات بیمه ای اقدام می نماید و تا پایان سال ۱۴۰۱حدود ۱۰نماینده فعال دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی افزود: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ میلیارد تومان از سوی شرکت بیمه رازی خسارت به آحاد مردم استان پرداخت گردیده است و این خود گویای نقش مهم بیمه در جبران خسارات و تامین آرامش خطرات می باشد. بیمه گذاران و بیمه شدگان تحت پوشش بیمه رازی با مراجعه به سایت www.razi24.ir می توانند از خدمات آنلاین (پرداخت اقساط، استعلام نرخ و …) بهره مند گردند.

سرپرست بیمه رازی استان گیلان در پایان یادآور شد: استان گیلان با رشد منفی جمعیت جز بیشترین استان های کشور بوده و از حیث بیماری در صدر می باشد و این زنگ خطری است برای هم نسل های ما (دهه ۵۰ و ۶۰) که می بایست با آینده نگری درست و به موقع تا حد امکان نسبت به کاهش دغدغه هایی همچون هزینه های بالای درمان بیماری هایی همچون سرطان، آلزایمر، پارکینگسون و … اقدام نمود و نسبت به ذخیره سرمایه در دوران کهولت از هم اکنون برنامه ریزی گردد و شرکت بیمه رازی با افتخار و صداقت در امر مشاوره و راهنمایی آمادگی خود را جهت پوشش نمودن مردم شریف گیلان با بیمه ذخیره سرمایه در دوران کهولت، اعلام می دارد.