قیمت رفت و برگشت هر صندلی برای جام‌جهانی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است

سایه گیلان: سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با بیان اینکه قیمت رفت و برگشت هر صندلی برای جام‌جهانی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است، گفت که در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش تعداد بلیت‌های اختصاص‌یافته وجود دارد.

بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های ورزشی، از ۲۰ نوامبر یا ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) ادامه دارد و به‌واسطه نزدیکی قطر و ایران از نظر مسافت، احتمالا تماشاگران ایرانی زیادی هم برای تماشای این بازی‌ها خواهند رفت.

وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرده که برای هر یک از بازی‌های جام جهانی ۷۵۰۰ بلیت از سوی کشور قطر به ایران اختصاص یافته است. با توجه به هزینه‌های بالای سفر به قطر، وزارت راه و شهرسازی، اعلام کرد کشتیرانی از بوشهر و کیش تدارک دیده شده و ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کرده و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند. همچنین تماشاگران می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شاتل و انتخاب کیش به‌عنوان محل اقامت‌شان، بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و به کشور مبدا خود برگردند.