جلسه هم اندیشی مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گیلان با حضور مدیر عامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان برگزار شد.

سایه گیلان: مهدی محبوبی حسن کیاده، در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای زیر ساخت‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی گفتند: با توجه به این که امروزه تولید ملی و اشتغال، از اهم اولویت‌ها و مطالبات عمومی می‌باشد، لذا از مهم‌ترین تکالیف مجموعه مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی این است که از هیچ کوششی جهت رفع موانع احتمالی موجود، دریغ نکنند.

وی در ادامه افزود: شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در بخش‌های متعدد برای جذب سرمایه گذار برخوردار بوده که قطعا” از نتایج آن افزایش اشتغال و در نتیجه رونق اقتصادی استان و افزایش در آمد سرانه مردم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: باید فضای خدمت‌رسانی در شهرک‌های صنعتی به گونه‌ای باشد که واحدهای تولیدی کوچکترین دغدغه‌ای برای فراهم بودن امکانات زیرساختی من جمله آب، برق و گاز و…که از وظایف اصلی شهرک‌ها و نواحی صنعتی  است، نداشته باشند و کوچکترین تعلل در این مسیر با هر توجیهی پذیرفتنی نیست.