طی مراسمی در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر از دکتر رشاد شهردار کلاچای به خاطر عملکرد مناسب مجموعه شهرداری و عوامل حوزه پسماند در زمینه تفکیک زباله از مبدا تقدیر شد.https://bazbarankhabar.ir/?p=29021

سایه گیلان: جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که  با حضور آیت ا… فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و دیگر مدعوین در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار گردید، از عملکرد مطلوب شهرداری کلاچای در زمینه آموزش تفکیک زباله و طرح تفکیک زباله در مبدا تقدیر شد.

در این جلسه فرماندار رودسر با تشکر از عملکرد موثر و سازنده مدیریت شهری کلاچای در روند انجام طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: این موضوع نشان دهنده تعهد و مسئولیت پذیری اعضای محترم شورا، شهردار و مدیریت شهری می باشد. محمدرضا شهاب زاده افزوده: مسئله آموزش، برنامه ریزی و طرح تفکیک زباله از مبدا بسیار مهم و پراهمیت است و عملکرد شهرداری کلاچای در این زمینه موفقیت آمیز بوده و جای تقدیر دارد. فرمانداری رودسر اضافه کرد: در سطح شهرستان، شهرداری کلاچای یکی از شهرداری های موفق در این زمینه و دیگر مقولات شهری می باشد که به موفقیت های قابل توجه و چشمگیری دست یافته است.

گفتنی است آیت ا… فلاحتی نیز ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب شهرداری کلاچای در زمینه عمران و آبادانی شهری و طرح تفکیک زباله از مبدا از مدیریت خوب و موثر دکتر مهدی رشاد به عنوان شهردار این شهر تجلیل کرد.