اداره کل بهزیستی استان گیلان دفتر پیشگیری از معلولیتها در نظر دارد در راستای اجرای بهینه برنامه غربالگری شنوایی از ظرفیت و پتانسیل مؤسسات و مراکز غیردولتی در کلیه شهرستان ها، جهت تامین ارتقاء برنامه غربالگری شنوایی استفاده نماید.

سایه گیلان: اداره کل بهزیستی استان گیلان دفتر پیشگیری از معلولیتها در نظر دارد در راستای اجرای بهینه برنامه غربالگری شنوایی از ظرفیت و پتانسیل مؤسسات و مراکز غیردولتی در کلیه شهرستان ها، جهت تامین ارتقاء برنامه غربالگری شنوایی استفاده نماید.

لازم به توضیح است مؤسسات حقوقی متقاضی می بایست دارای پروانه تاسیس معتبر از سازمان بهزیستی بوده در اساسنامه آنها به پیشگیری از معلولیتها یا ارتقای سلامت اشاره شده باشد و حداقل ۵ سال سابقه فعالیت در این زمینه داشته باشند و منع مداخلات دولتی نداشته باشند.

افراد واجد شرایط ضمن دعوت به مصاحبه با حضور نمایندگان واحدهای نظارتی و در صورت تایید معاونت تخصصی انتخاب و تفاهم نامه همکاری ۵ساله منعقد خواهد گردید.

کلیه مؤسسات غیردولتی واجد شرایط فوق می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ لغایت ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ به مدت ۳ روز کاری به صورت حضوری درخواست خود را به معاونت توسعه پیشگیری تحویل نمایند.