سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  با ارسال پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۲، بهار طبیعت و همچنین حلول ماه مبارک رمضان ‌را تبریک گفت.

سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  با ارسال پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۲، بهار طبیعت و همچنین حلول ماه مبارک رمضان ‌را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می‌کند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خواند.

فرارسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی که با حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن قرین گردیده است را به مردم صبور و نجیب کشورمان تبریک و تهنیت گفته از خداوند باری‌تعالی و دگرگون کننده جان‌ها و حال‌ها، از سویدای دل خواهانم که ضمن توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی، در سال نو قلب‌هایمان را مهربان‌تر و روزگارمان را خوش‌تر و قرین آسایش گرداند.
***
سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین پایگاه شهید وطن‌پور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سال ۱۴۰۲ و ماه ضیافت الهی گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده و با توجه به دیدگاه امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرماندهی کل ارتش نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در سال جاری نیز ارتش تمام تلاش خود را در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی بکار خواهد گرفت.
***
وی با بیان این مطلب که نگاه امیرسرتیپ کیومرث حیدری، فرماندهی ارتش نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران به این‌گونه‌ است که بسیاری از کارهایی که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر ایران در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود بدون کم و کاستی است و ارتش با تمام توان اجرایی تلاش می‌کند فعالیت‌های محرومیت‌زدایی خود را به سرانجام برساند تا از دغدغه‌های مردم کاهش دهد.
همچنین به گفته امیرسرتیپ کیومرث حیدری، ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب فرماندهی معظم کل قوا، شعار «ارتش فدای ملّت» را به فرهنگ تبدیل کرده و در عمل به منصه ظهور رسانده است.