سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران، را به ارتشیان غیور تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و افتخارآمیز ارتش جمهوری اسلامی ایران […]

سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران، را به ارتشیان غیور تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و افتخارآمیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض توجه عموم هموطنان عزیز به ویژه جوانان فهیم ایران اسلامی قرار گیرد.
۲۹ فروردین به عنوان سالروز ارتش جمهوری اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری”یک روز تاریخی ، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید” این نام آشنا یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه افتخاراتشان ثبت وضبط شده است.
به تحقیق قاطبه ملت بزرگ کشورمان ایران فراموش نخواهند نمود که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در صف انقلاب قرار گرفته و در روزهای شور و حماسه و سرنوشت علی الخصوص دوران دفاع مقدس رسالت تاریخی خود را به نحو شایسته عملی نمود.
تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می بالد و امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان درپاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و ایثارگری‌های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب نموده‌اند که به روح و روان همه آنان درود و صلوات می فرستیم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی معظم کل قوا، امیرسرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، وملت شریف و تمامی نیروهای مومن، مخلص، فداکار و جان برکف به ویژه فرماندهان و دلاورمردان ارتشی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در پاسداری از کشور عزیزمان و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی در ظل توجهات حضرت صاحب الزمان (عج) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.