سایه گیلان: مهندس حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله امروز طی گفتگویی از برگزاری جشنواره خزر تا خلیج فارس در این شهر خبر داد و گفت: امروز  ۹ اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و همچنین روز خلیج فارس، چاف و چمخاله میزبان مهمانانی از سراسر کشور است. شهردا چاف و چمخاله اذعان داشت: […]

سایه گیلان: مهندس حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله امروز طی گفتگویی از برگزاری جشنواره خزر تا خلیج فارس در این شهر خبر داد و گفت: امروز  ۹ اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و همچنین روز خلیج فارس، چاف و چمخاله میزبان مهمانانی از سراسر کشور است.

شهردا چاف و چمخاله اذعان داشت: گرامیداشت این روز از یک سو در واقع پیام صلح و آشتی و از سوی دیگر پیام و هشدار به دشمنان است تا بدانند ‌که ملت غیور ایران همواره پاسدار مرزها و فرهنگ ایرانی اسلامی خود هستند. زیرا در چنین روزی خلیج فارس از چنگال دشمنانی که چشم طمع به آن داشتند از جمله پرتغال بیرون آمده است.

وی ادامه داد: شهر چاف و چمخاله با توجه به ویژگی های منحصر به فرد طبیعی و ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی زیبایش در طول سال و تعطیلات گوناگون میزبان میلیونها مسافر و گردشگر است.
ابراهیمی ادامه داد: شهر چاف و چمخاله و مردم مهمان نواز آن با توجه به امکانات گردشگری گوناگون از قبیل هتل، اقامتگاه و … از حضور گردشگران استقبال می کنند.
شهر دار چاف و چمخاله در پایان از مردم دعوت کرد در این جشن حضور یابند.

  • نویسنده : ابراهیم نیازمند گشتی