سایه گیلان: جشنواره رالی خزر تا خلیج فارس به میزبانی شهر چاف و چمخاله با حضور برخی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون و رانندگان رالی مطرح کشور صبح امروز ۱۰ از سواحل شهر و چاف و چمخاله آ به مقصد خلیج فارس آغاز شد.   سام نوری هنرمند سینما و تلویزیون به عنوان مهمان […]

سایه گیلان: جشنواره رالی خزر تا خلیج فارس به میزبانی شهر چاف و چمخاله با حضور برخی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون و رانندگان رالی مطرح کشور صبح امروز ۱۰ از سواحل شهر و چاف و چمخاله آ به مقصد خلیج فارس آغاز شد.

 

سام نوری هنرمند سینما و تلویزیون به عنوان مهمان ویژه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار سایه  گفت: پتانسیل های زیادی در منطقه چاف و چمخاله  وجود دارد  که باید به نحو احسن از آن استفاده شود. ۱۷کیلوتر نوار ساحلی چاف و چمخاله که اگر سرمایه گذاری درستی  در آن انجام شود نه تنها گردشگر ایرانی بلکه گردشگران خارجی را نیز به خود جلب خواهد کرد.

 

وی همچنین درباره این جشنواره و مسیر حرکت آن گفت: مسیر حرکت ما از چمخاله آغاز می شود و با عبور از شهرهای قزوین، کاشان، اصفهان و شیراز در نهایت در کیش به پایان می‌رسد  و در تمام شهرهای مسیر حرکت یک شب توقف خواهیم داشت.

 

سام نوری اذعان داشت:  هنر راهگشای همه چیز در زندگی و سیاست است به شرط اینکه به آن رسیدگی شود. تنها چیزی که در جهان باقی می ماند هنر است. سعدی حافظ و بسیاری از هنرمندان و شاعران گرامی سالهاست که دنیا رفته اند ولی هنوز هنرشان جاودانه و باقی است.

 

سام نوری با اشاره به دایی خود فردین که هنرمند نام آشنای سالهای دور است گفت: اگر بخواهم در این زمینه توضیح دهم، صفحه برای نشر مطالب کم می خواهد آمد و بسیار طولانی است. فقط میتوانم بگویم من شانس این را داشتم که از نزدیک با ایشان برخورد و شناخت کافی داشته باشم و همواره بابت این قضیه  به خود می بالم.