فرماندار رشت ضمن بازدید از یک واحد تولید قطعات خودرو و تشکر حضوری از زحمات نیروهای شاغل در این مجموعه، اظهار داشت: کارگران نقش محوری در کسب موفقیت های اقتصادی که با تکیه بر توان داخلی به دست آمده، دارند.

سایه گیلان:  دکتر حمیدرضا امام پناهی  با همراهی مدیرکل صمت و رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان با هدف گرامیداشت هفته کار و کارگر، از شرکت پایا کلاچ که با حدود ۱۵۰۰ نیروی کار شاغل در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می کند، دیدار و ضمن تبریک حضوری به کارگران، از قسمت‌های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آورد.

امام پناهی اظهار داشت: گرچه زمینه‌سازی برای مهار تورم و رشد تولید به عوامل متعدد داخلی و خارجی بستگی دارد؛ اما مهمترین عامل در جهت تحقق شعار سال، به همت جهادی کارگران سختکوش واحدهای تولیدی باز می گردد و از این منظر کارگران نقش محوری در دستیابی به موفقیت های چشمگیر اقتصادی و تقویت توانمندی های داخلی دارند.

وی خاطر نشان کرد: هر کس در هر جایگاه و موقعیت شغلی، می تواند یک جهادگر باشد و در این میان افزایش تولید و رونق اقتصادی کشور، چشم انتظار دستان ماهر کارگران جهادی ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان تاکید کرد که راه حل نهایی بسیاری از مشکلات امروز مانند عبور از تحریم ها، اشتغالزایی، ارزآوری بوسیله رونق صادرات، جلوگیری از خروج ارز بواسطه واردات، تقویت سبد اقتصادی خانوار و کاهش تورم بستگی مستقیم به تلاش کارگران دارد.

فرماندار رشت افزود: آنچه که تحریم‌ها را بر زمین می زند حمایت از افزایش تولیدات ساخت ایران و بی نیازی از محصولات خارجی است و این مهم تنها به دست کارآفرینان و کارگران قابلیت تحقق خواهد داشت.

وی همچنین بر آمادگی مجموعه فرمانداری رشت و دیگر دستگاه های مرتبط، در راستای حمایت از فعالیت واحدهای تولیدی تاکید نمود.