همایش تبیین کتاب کار “بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی” روز پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور جوانان و تعدادی از مدیران در سالن اجتماعات دهکده المپیک با همکاری معاونت جوانان برگزار گردید.

دکتر محمد دوستار استاد دانشگاه در جلسه ای ضمن تشریح سرفصل های کتاب کار و ضرورت تبیین بیانیه گام دوم در بخشی از صحبت هایش تاکید کرد: با حمایت و رای قاطع مردم دولت مردمی و انقلابی کار را شروع کرده است و انتظار مردم این است که نماینده عالی دولت به تغییر و تحولات مدیریتی با بکارگیری جوانان انقلابی، شایسته و کارآمد سرعت بیشتری بدهد. تاخیر در این عرصه باعث ایجاد وقفه در اجرای سیاست های دولت شده و امید آوریهای ایجاد شده را کم رنگتر خواهد ساخت. وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم ۴۱ بار از کلمه جوان استفاده شده است از استاندار خواست از همه ظرفیت های استان از همه شهرستان در مدیریت ها استفاده کنند.
رئیس شورای هماهنگی ستاد های مردمی آیت الله رئیسی در استان گیلان گفت: مردم انتظار دارند که اقدامات عملی شعارهای انتخاباتی آیت الله رئیسی را در زندگی روزمره خود ببینند و نماینده عالی دولت با استفاده ظرفیت های ستادها تغییر و تحولات مدیریتی را با سرعت بیشتری انجام دهد و زمینه را برای خدمتگزاری جوانان انقلابی و شایسته فراهم سازد.