آئین تجلیل از بسیجیان و قهرمانان دومین جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال ۱۴۰۰ عصر امروز در سالن ورزشی چندمنظوره این شرکت برگزار شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، در مراسم بزرگداشت هفته بسیج  مطرح کرد: در ۴۲ سال گذشته، بسیج در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و علمی به بهترین شکل نقش آفرینی کرده است.

سید محسن حسینی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس افزود: در بخش سازندگی، بسیج پروژه های مختلفی را در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در روستاهای دور و صعب العبور گیلان نیز پروژه های عمران و آبادانی را در سخت ترین شرایط اجرا کرده، گفت: در سال جاری ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اختصاص یافته که این اعتبار برای تامین آب شرب روستاهای فاقد آب شرب هزینه می شود.

وی افزود: همکاری شرکت آب و فاضلاب گیلان و بسیج سازندگی، در راستای اجرای پروژه های آبرسانی ادامه خواهد داشت و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت ورزش در سلامت جسم و تقویت روحیه کارمندان اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین راه های کنترل استرس و فشارهای ناشی از کار، ورزش مستمر است.

حسینی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دومین جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آبفای گیلان در سال جاری، بر استمرار در برگزاری چنین جشنواره هایی تاکید کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: سپاه و بسیج با نگاه جهادی، برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف گام بر می دارد.

سرهنگ حبیبی همچنین با اشاره به نقش ورزش در افزایش نشاط و شادابی جسم و روح افزود: خوشبختانه در استان گیلان ورزشکارانی داریم که در میادین ملی و بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده اند.

مازیار علیپور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور شرکت آبفای گیلان نیز در سخنانی به تشریح برنامه های این شرکت در هفته بسیج پرداخت و برگزاری جشنواره ورزشی و تجلیل از کارمندان بسیجی را یکی از مهم ترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

حمیدرضا ناطقی دبیر هیات ورزش آبفای گیلان هم با اشاره به افزایش تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره ورزشی؛ از حمایت های مدیرعامل شرکت آبفای استان جهت برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف قدردانی کرد.

بنابراین گزارش؛ در این آئین از کارمندان بسیجی و قهرمانان دومین جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل شد.