بیشترین مطالبه مراجعه کنندگان، درخواست اشتغال بوده که به علت عدم اجازه جذب از سوی نهادهای عالی، مدارک و مستندات این افراد در بانک اطلاعاتی شرکت ثبت می شود تا در صورت نیاز فراخوان شوند.

سایه گیلان: عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص رسیدگی به درخواست ها گفت: بیشترین مطالبه مراجعه کنندگان، درخواست اشتغال بوده که به علت عدم اجازه جذب از سوی نهادهای عالی، مدارک و مستندات این افراد در بانک اطلاعاتی شرکت ثبت می شود تا در صورت نیاز فراخوان شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان و برخورداری ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: خوشبختانه با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعه کنندگان متقاضی گاز کاهش چشمگیری یافته است.

جمال نیکویی درخصوص نحوه اجرای این برنامه تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره با مدیرعامل نه تنها درجهت عمل به نظامنامه ها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور، بر تلاش هرچه بیشتر این شرکت در جهت تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری تاکید کرد.

مديرعامل گاز گيلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای ۳۴۱۴ و … ثبت و پیگیری کنند.

لازم به توضیح است در راستاي سياست پاسخگويي مناسب و شفاف به مراجعين و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومي شركت گاز گیلان روزهاي سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الي ۱۲ ظهر ميزبان مراجعيني است كه متقاضي ملاقات مستقيم با مدير عامل مي باشند.