فرماندار‌ماسال در همایش روز شهرداریها و دهیاریها گفت:  جایگاه رفیعی در اختیار شماست که به نوعی منتخبین مردم هستید که باید با عملکرد صحیح موجب رضایتمندی مردم باشید.

فرماندار‌ماسال در همایش روز شهرداریها و دهیاریها گفت:  جایگاه رفیعی در اختیار شماست که به نوعی منتخبین مردم هستید که باید با عملکرد صحیح موجب رضایتمندی مردم باشید.
مهندس گیل چالانی گفت: عملکرد برخی از مسئولین ناامیدی را در دل مردم ایجاد کرده که جای تاسف دارد .
وی گفت در دولت ایران قوی و مردمی وظیفه داریم امید را درل مردم زنده نگه داریم ونوع برخورد با مردم نشانگر اهمیت به مردم که ولی  نعمت ما هستند است .
فرماندار‌ماسال با ابراز نگرانی از عدم حضور برخی از دهیارانی که در جلسات حضور پیدا نکرده و حتی در روستا نیز حضور فیزیکی ندارند گفت: عملکرد دهیار  باعث امیدواری بخشدار و فرماندار ودر مجموع مردم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دهیاراران مدیران پسماند در روستا  هستند بر لزوم ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و خاطر نشان  کرد زباله ها در سطح روستا باید جمع آوری شود.
مهندس گیل چالانی گفت اگر ساخت وساز غیرمجار در سطح روستا شکل بگیرد و از ساخت آن جلوگیری نشود و یا گزارشی از سوی دهیاران ارائه نشود تنش اجتماعی را مسئولین و مردم باید تاوان می دهند.
فرماندار با اشاره به اینکه شهرستان ماسال جز شهرستانهای گردشگری و تورسیتی است ورود سرمایه گذار برای رشد اقتصادی منطقه ضروری است و از دهیاران وشهردارن خواست در راستای جذب سرمایه گذار اقدامی ضروری صورت دهند.
گیل چالانی نقش دهیاران را در روستا نقش خطیر و بسزایی برشمرد و با بیان اینکه عملکرد دهیاران میتواند در رشد وتعالی یک روستا تاثیرگذار باشد گفت: برخی از دهیاران پیگیر جدی مسائل و مشکلات روستا هستند که  این عزیزان به عنوان دهیاران نمونه انتخاب خواهند شد.
وی از دهیاران در خصوص مشارکت برخی از ایشان در اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد و به برپایی ایستگاه صلواتی در سطح روستاها در عید پیش رو ودیگر اعیاد و مناسبتهای ملی و مذهبی تاکید کرد.
فرماندار ماسال  به موضوع مهم جوانی جمعیت و حمایت از خانواده پرداخت و با اشاره  به اینکه دهیاران در این حوزه میتوانند بیشترین تاثیرگذاری و  ترغیب خانواده را داشته باشند از اجرای سیاست های تشویقی دولت  خبر داد .
وی به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات که موجب مشروعیت بخشیدن به نظام خواهد شد گفت ارتقاء وضعیت معیشت جامعه، کمک به وضعیت صنعت واقتصاد و رشد وتوسعه کشور در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
درپایان از شهرداران ماسال وشاندرمن و دهیاران نمونه شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل  آمد.
لیست دهیاران نمونه بخش های مرکزی و شاندرمن
۱-اسلام محمدی تبار دهیار روستای دوله ملال
۲-نادر رحیمی دهیار روستای سراکه
۳-سیامک گنجه دهیار روستای مرکیه
۴-فاطمه نجفی دهیار روستای تبرسرا
۵-پرستو حسینی دهیار روستای سلیم آباد
۶-مهدی علیپور دهیار روستای شالماکوه
۷- تقی لواجو دهیار روستای خانقاهبر
دهیاران بخش شاندرمن
۱-عباس فتحی دهیار روستای برگسرا
۲-مهدی کامیاب دهیار روستای شیخ نشین
۳-مجتبی بختیاری دهیار روستای سیاهدوله
۴-خیام شیرزاد دهیار روستای خلورجان
۵-سید جبار فاطمی دهیار روستای  امام زاده شفیع
۶-ایوب عزیزی دهیار روستای پلنگ سرا