سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی، جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش طی پیامی عید سعید غدیر خم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت تبریک گفت.

سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی، جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش طی پیامی عید سعید غدیر خم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است. غدير تجلي اراده خداوند و نقطه عطفي در تاريخ بشريت است. غدير يك مكان محدود نيست، بلكه بي‌منتها و جاودانه است. زنجيره تداوم ايمان، وجدان پاك هستي و نبض حيات حقيقت است. زهي سعادت كه با غدير آشناييم و به آن مهر مي‌ورزيم و در سايه‌سار نخل ولايت، نفسي تازه مي‌‌كنيم و در تداوم پيمودن راه حق به افق‌هاي روشن دوردست چشم مي‌دوزيم.

غدیر خم سرآغاز تلاطو چراغ ولایت و امامت و عید اکمال دین و سپردن پرچم رفیع اسلام محمدی بر دستان بهترین مردمان جهان علی (ع) است
غدیر خم ، روز ولایت ، امامت ، عدالت و تعهد و سر تعظیم فرود آوردن به حکم الهی است و از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که پیغمبر اسلام (ص) با پیام وحی الهی امیرالمومنین علی علیه السلام را بعنوان ولی  و وصی خود معرفی و به واقع دین اسلام را کامل کرد .
لذا تامل بر ضرورت و اهمیت این واقعه بزرگ وظیفه همه ارادتمندان آن حضرت و دین اسلام است و باید ضمن پرداختن و تفکر عمیق به این موضوع در راستای انجام رسالت دینی خود گام برداریم .

 

اینجانب فرا رسيدن عيد بزرگ ولايت، عيد سعيد غدير خم را تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داريم ما را از رهروان راستين به ولايت اميرالمومنين علي عليه‌السلام محسوب فرمايد.