پایگاه شماره ۸۴ استان گیلان در پیربازار رشت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

سایه گیلان:  پایگاه شماره ۸۴ استان گیلان در پیربازار رشت با حضور محمدرضا احمدی سنگری – نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، معاون فرمانداری شهرستان رشت، معاون فنی و عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیربازار، افتتاح شد.

در این مراسم محمدرضا احمدی سنگری – نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گفت: این افتتاح، اتفاق بسیار خوبی بوده و از قبل نیز شهردار و شورای شهر پیربازار مبنی بر راه‌اندازی پایگاه اورژانس بسیار پیگیر بوده‌اند.

وی ادامه داد: پیربازار محل تلاقی چند شهر می‌باشد و با پیگیری مسئولین شهر، این اتفاق بسیار خوب رخ داده است.

در ادامه مسعود جوبنه – معاون فنی و عملیات اورژانس گیلان، با اشاره به افتتاح هشتاد و چهارمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان گیلان، گفت: این پایگاه با یک دستگاه آمبولانس و ۶ نفر از پرسنل در رشته‌های پرستاری، فوریت پزشکی و بیهوشی به صورت ۲۴ساعته آماده امدادرسانی خواهد بود.

وی با اشاره به طرح ۷۲۴ استروک یا سکته مغزی، گفت: تعداد زیادی از ماموریت‌های مربوط به سکته مغزی در شهر پیربازار انجام می‌شده که همکاران بنده از پایگاه‌های خمام، شیخ محله و یا از پایگاه‌های شهر رشت به این منطقه اعزام می‌شدند، امیدواریم از این پس و با افتتاح این پایگاه، خیر آن به مردم پیربازار برسد.

گفتنی‌است؛ پایگاه اورژانس پیربازار، در محل مرکز بهداشت این شهر در ساختمانی به مساحت ۶۰ متر مربع افتتاح شد و با راه‌اندازی این واحد عملیاتی و درمانی، تعداد پایگاه‌های اورژانس استان به ۸۴ پایگاه، افزایش یافته است.