مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بازدید از مجتمع بندری انزلی گفت: ساماندهی و آراستگی محیطی موجب افزایش راندمان کاری هر بندری خواهد شد.

سایه گیلان: حسین یونسی در بازدید از مجتمع بندری انزلی به همراه کارگروه ساماندهی محیطی این اداره کل، اظهار داشت: از جمله عواملی که تاثیر بسزایی بر افزایش راندمان و کارایی هر سازمانی دارد، ایجاد محیط کاری مناسب برای کارکنان آن سازمان است.

وی افزود: در همین راستا به همراه تمامی اعضای این کارگروه و شرکت های سرمایه گذار واقع در مجتمع بندری انزلی از محوطه های بندری شامل انبارهای سرمایه گذاری، فضای سبز، نحوه بارچینی و تخلیه و بارگیری کالا بازدید بعمل آمد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه موارد شناسایی شده مورد بررسی و تذکر جهت اصلاح قرار گرفت، خاطرنشان کرد: جلوگیری از هدر رفتن سرمایه، مدیریت منابع و زمان تاثیرات غیرقابل انکاری بر کارایی، موفقیت و افزایش عملکرد هر سازمانی دارد.

یونسی افزایش ایمنی و بهداشت، استانداردسازی و سامان بخشیدن به محیط کار را از جمله محورهای اصلی کارگروه ساماندهی محیطی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان دانست و تصریح کرد: تمامی این موارد در نهایت موجب افزایش بهره وری و راندمان کاری می شود.