سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی، جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین پایگاه شهید وطن پور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ روزی برای تجلیل از اصحاب رسانه و قلم، هم آنان که در خط مقدم نبرد رسانه‌ای ایستاده‌اند و از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و اهداف مقدس ملت بزرگ ایران در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دفاع می‌کنند.

خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران راستی و حقیقت، رسالت خطیر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را بر عهده دارند و به یاری قلم های صادق و توانای خود، می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء حوزه خبر، از زحمات و تلاش های خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر نموده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت می‌نمایم.