طی بازدیدی از سوی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، پروژه های عمرانی و زیر ساخت های مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت مورد بررسی قرار گرفت.

سایه گیلان: دکتر مصطفی گل شکن_سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و زیر ساخت های مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت، از نزدیک  روند اجرایی ، مسائل و مشکلات مربوط به این پروژه ها  را مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر گل‌شکن در این بازدید با بیان اینکه، تسریع در  پیشرفت و تکمیل پروژه های عمرانی مراکز درمانی می بایست در اولویت کاری تیم اجرایی قرار بگیرد، اظهار کرد؛ تمام هدف ما در حوزه عمرانی این است که بتوانیم با تکمیل پروژه ها در بلندمدت، شرایط بسیار بهتری برای ارتقا سطح سلامت مردم فراهم کنیم.
وی در پایان، ضمن بررسی گزارش عملکرد این پروژه ها از آغاز کار تا به امروز ، هماهنگی جهت انجام اقدامات لازم جهت بهبود فرآیند پیشرفت پروژه ها را ، انجام داد.
گفتنی است؛ در این بازدید مدیران بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز حضور داشتند.