در هفته دولت سال‌جاری ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سایه گیلان: در هفته دولت در هفته دولت سال‌جاری ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال افتتادر هفته دولت سال‌جاری ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سیف‌الله صداقت‌دوست در نشست با اصحاب رسانه شهرستان تالش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به شروع هفته دولت، قطعا لازمه دیده شدن تلاش‌های مدیران جهادی قلم و دریچه دوربین‌های رسانه‌های انقلابی است که می‌بایست در دولت انقلابی خبرنگاران در کنار مطالبه‌گری سازنده از مسئولین ثمره انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی به جایگاه مهم خبرنگاران در امر مطالبه گری از مدیران تاکید کرد و گفت: جامعه خبرنگاری باید در امر اجرایی مسئولین را در خدمت رسانی با کیفیت یاری کنند.

صداقت‌دوست در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های آسفالت معابر سطح شهر اسالم، ساخت محل‌های اقامتی و آلاچیق در طرح‌های ساحلی و تکمیل زیباسازی شهری اسالم می‌باشد که در راستای رفاه و آسایش شهروندان و مسافران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده شهر اسالم تصریح کرد: در حوزه پسماند برای اولین بار در اسالم موفق به بازیافت زباله‌های شهر اسالم شدیم و حدود ۸ ماه زباله را بازیافت کردیم. طبق جلسات و درخواست‌های متعددی که از استاندار و مسئولان استانی داشتیم، حدود ۷۰۰۰ متر زمین از منابع طبیعی در اختیار شهرداری برای احداث سوله جهت حوزه پسماند قرار می‌گیرد.

در پایان مراسم از اصحاب رسانه تجلیل شد.

واهد رسید.در هفته دولت سال‌جاری ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.