به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، هیات کاراته لاهیجان یکدوره مسابقات قهرمانی ویژه بانوان با عنوان "دختران شرق گیلان" یادواره اولین شهید مدافع سلامت نرجس خانعلی زاده را روز جمعه در سالن ورزشی رودبنه برگزار کرد.

سایه گیلان: به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، هیات کاراته لاهیجان یکدوره مسابقات قهرمانی ویژه بانوان با عنوان “دختران شرق گیلان” یادواره اولین شهید مدافع سلامت نرجس خانعلی زاده را روز جمعه در سالن ورزشی رودبنه برگزار کرد.

در آیین آغازین رقابت ها که با حضور حاج اقا شیخ پورمسئول دفتر “دکتر فرخی” نماینده لاهیجان و سیاهکل، مهندس نعمت آزاد خواه و مهندس حجت قانع ریئس و عضو شورای شهر رودبنه، امام جمعه محترم شهر، سیاوش خداپرست رئیس هیات کاراته لاهیجان، خانم ها ربانی و دارابی معاون و کارشناس امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان، خانم صدیقی رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری و جمعی از مسئولین محلی همراه بود.

رقیه عبدی پور ایزدی، نائب رییس هیأت کاراته لاهیجان در جریان این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ره نگاران عنوان کرد: مسابقات چندجانبه کاراته دختران شرق گیلان با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت کننده از شهرستان های لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود و رودسر در رده های سنی خردسال و امید در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی انجام شد.

وی سطح این رقابت ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مهمترین هدف از برگزاری این رقابت ها شناسایی استعدادها، تشویق کودکان و نوجوانان و ارتقای مهارت فنی آنان بوده که خوشبختانه امروز با استقبال کم نظیری همراه بود.

عبدی پور همچنین در این گفتگو ضمن اعلام برنامه های هیات کاراته لاهیجان در هفته تربيت بدنی ، پیاده روی خانواده بزرگ کاراته و برگزاری کارگاه طراحی تمرین ویژه ورزش های رزمی را از مهمترین برنامه این هیات در این هفته عنوان کرد. وی همچنین از دکترفرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، اعضای شورای شهر لاهیجان و رودبنه، ارکان هیأت کاراته استان گیلان به خصوص هیات کاراته لاهیجان و تمامی حامیان مالی و معنوی برگزاری رویداد های هیات کاراته لاهیجان قدردانی نمود.

نایب رییس هیات کاراته شهرستان لاهیجان همچنین در پایان با اعلام نتایج این رقابت ها عنوان کرد: تیم شهرستان لاهیجان با ۴۷ مدال طلا، ۳۷ نقره، ۳۰ برنز  قهرمان شد و تیم شهرستان‌های آستانه اشرفیه با ۹ طلا، ۱۳ نقره و ۱۳ برنز دوم و لنگرود با ۹ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۰ مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است، در این رویداد از مربیان حاضر در این مسابقه و مسئولینی که در برگزاری این مسابقات حامی و همراه بودند تقدیر شد و همچنین در پایان رقابت ها نیز مدال و احکام قهرمانی به برگزیدگان این رویداد اعطا گردید. همچنین تابلو فرش منقش به تصویر اولین شهید سلامت نرجس خانعلی زاده به خانواده محترم ایشان تقدیم گردید.