نصیر نعیمی‌پور به عنوان مالک جدید باشگاه داماش گیلان انتخاب و با حضور بازیکنان، اعضای کادرفنی و سایر حاضرین معارفه شد.

سایه گیلان:  در مراسمی که با حضور جمعی از مسؤولان ورزش استان گیلان، رییس هیئت فوتبال گیلان، کادر فنی و بازیکنان داماش در رشت در هتل کادوس رشت برگزار شد باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان به نصیر نعیمی‌پور مالک جدید این باشگاه، واگذار و با حضور بازیکنان، اعضای کادرفنی و سایر حاضرین معارفه شد.

مراسم جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم به تشریح مشکلات موجود بر سر راه انتقال امتیاز و مراحل انجام این انتقال پرداخت.

مجتبی بیژن مدافع باتجربه داماشی‌ها نیز به نمایندگی از کلیه بازیکنان این تیم، پشت تریبون رفت و در مورد انتظارات و دغدغه بازیکنان این تیم دقایقی برای مالک و حاضرین در سالن صحبت کرد.

نصیر نعیمی‌پور مالک جوان و جدید باشگاه داماش گیلان نیز دقایقی برای حاضرین در مورد اهداف حضور خود در این باشگاه و برنامه‌های آتی صحبت کند و در خصوص فرآیند انتقال امتیاز اظهار کرد: به دلیل اختلافاتی که در راه انتقال امتیاز تیم وجود داشت توافق کردیم تا بند الحاقیه در قرارداد لحاظ شود.

وی از اعضای تیم خواست تا هر اتفاق و حواشی که در گذشته پیش آمده فراموش کنند و با قدرت مسابقات لیگ را ادامه دهند چرا که هدف ما کسب امتیازات لازم برای صعود به لیگ برتر است.

به گزارش فارس، داماشی‌ها تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با پنج امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تیم فوتبال داماش گیلان از ابتدای فصل جدید لیگ دسته اول با شرایط عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند و امکانات مناسبی ندارد و چندی پیش بازیکنان این تیم نسبت به امکانات این باشگاه و مسائل مالی اعتراض داشتند و باید دید در دوره مالکیت جدید چه تغییراتی رخ می‌دهد.