سایه گیلان: ۴۲ نفر از پرستاران عضو جامعه نظام پرستاری شهرستان مرزی بندر آستارا طی آیینی با حضور فرماندار آستارا و مسئولان شهرستان تجلیل شدند. فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان آگاهی از مشکلات و کمبودهای پرستاران شهرستان گفت: از همه توان ادارات و دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات این قشر استفاده می‌شود […]

سایه گیلان: ۴۲ نفر از پرستاران عضو جامعه نظام پرستاری شهرستان مرزی بندر آستارا طی آیینی با حضور فرماندار آستارا و مسئولان شهرستان تجلیل شدند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان آگاهی از مشکلات و کمبودهای پرستاران شهرستان گفت: از همه توان ادارات و دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات این قشر استفاده می‌شود تا در عملکرد پرستاران خللی وارد نشود.

محمد رضا شهاب زاده به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان آستارا، اظهارداشت : حمایت از پرستاران و جامعه پزشکی از ولویت‌های دولت سیزدهم است و این قشر با الگوگیری از حضرت زینب(س) و خود گذشتگی برای سلامت شهروندان از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند. وی افزود: پزشکان و پرستاران در دوران کرونا با تمام توان خود برای حفظ سلامت مردم تلاش کردند و بعضی از آنها با شهادت خود نشان دادند که برای نجات جان دیگران، حاضرند از جان خود بگذرند و ما به این قشر افتخار می کنیم.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: حضرت زینب (س) به ما درس صبر و استقامت را آموخت و نمونه بارز آن را در اتفاقات مختلفی که در کشور افتاده است می بینیم؛ نمونه بارز آن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که پرستاران در جبهه و پشت جبهه باکمترین تجهیزات کمک به رزمندگان می کردند و جان آنها را نجات می دادند. شهاب زاده خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنایات دشمنان اسلام در غزه هستیم و پزشکان و پرستاران زیر بمب باران و تخریب بیمارستان ها با کمترین امکانات به مجروحان یاری می رسانند و برخی جان خود را از دست می دهند و شهید می شوند و این شهادت بزرگترین افتخار یک پرستار به شمار می رود زیرا در راه نجات جان مردم و برای رضای خدا، خون خود را تقدیم اسلام و مردم می کنند.