سایه گیلان: دکتر سید محمود رضوانی – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این ابتدای این همایش ، مجموعه حراست را  متشکل از افرادی امین و قابل اعتماد در سیستم مدیریتی دانشگاه عنوان کرد و نظرات حراست را به منظور پیشگیری از آسیب ها، امری مهم دانست. در ادامه اسمعیل زودلی- مدیر حراست دانشگاه […]

سایه گیلان: دکتر سید محمود رضوانی – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این ابتدای این همایش ، مجموعه حراست را  متشکل از افرادی امین و قابل اعتماد در سیستم مدیریتی دانشگاه عنوان کرد و نظرات حراست را به منظور پیشگیری از آسیب ها، امری مهم دانست.
در ادامه اسمعیل زودلی- مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن  گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره  شهدای جنگ تحمیلی و تسلیت ایام فاطمیه ، مطالبی جامع در خصوص پیشگیری از حوادث احتمالی در اماکنی همچون؛ خوابگاه ها و  آموزش مهارت فوریت های پزشکی به مسئولان و کارکنان حفاظت فیزیکی خوابگاه ها، احاطه کامل مسئولان حراست به محیط های خود ، ارائه گزارش به موقع و انعکاس آن به مقامات بالاتر و … ارائه کرد.
وی در ادامه تاکید کرد؛  همه باید خود را سرباز نظام بدانیم و همانند بسیج، با کمترین امکانات و توقع، بزرگترین کارها را انجام دهیم‌.
مدیر حراست دانشگاه در پایان با اشاره به تدوین دفترچه شرح وظایف کارکنان حراست که برای نخستین بار با همت کارکنان حراست دانشگاه تهیه شده است ،  خواستار توجه ویژه همگان نسبت به رعایت موازین و دستورالعمل وزارتی شد‌.
محمدعلی محبوب خیرخواه- معاون  مدیریت حراست دانشگاه نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت حراست دانشگاه،با اشاره به طرح مسائل مربوط به کمیته های مختلف که در این مدیریت به طور مستمر برگزار می،شود، خواستار مشارکت بیش از پیش  کارکنان در کمیته های حراست شد.
 لازم به ذکر است ؛ در پایان این همایش ، به سؤالات مسئولان حراست واحدهای تابعه دانشگاه ، پاسخ داده شد.