سایه گیلان: فرمانده سپاه شهرستان شفت، سرهنگ احمد نقدپور طی گفتگویی اختصاصی، از حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش در این شهرستان و انجام پروژه های گوناگون در جهت محرومیت زدایی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به مناسبت دهه اول فاطمیه و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین […]


سایه گیلان: فرمانده سپاه شهرستان شفت، سرهنگ احمد نقدپور طی گفتگویی اختصاصی، از حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش در این شهرستان و انجام پروژه های گوناگون در جهت محرومیت زدایی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به مناسبت دهه اول فاطمیه و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین یادواره ۸۲ شهید بخش طاهرگوراب با حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقبال و همراهی مردم شریف بخش طاهرگوراب برگزار شد.


فرمانده سپاه شهرستان شفت ادامه داد: در طی چند سال اخیر ارتش خدمات و اقدامات بسیار زیادی در تمام کشور از جمله شهرستان شفت انجام داده است. یکی از اهداف اصلی ما از دعوت سرهنگ رحمانی به عنوان فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش این بوده که شهرستان شفت یکی از شهرستان های محروم و کم برخوردار استان گیلان است و طی بازدید ایشان بتوانیم از کمک های ایشان در بخش های مختلف بهره مند شویم.
وی افزود: در بازدیدی که از مساجد تعدادی از روستاها انجام شد سرهنگ رحمانی قول مساعد برای کمک قابل توجه جهت بازسازی یکی از مساجد و همچنین احداث پل استاندارد در یکی دیگر از روستاها دادند. همچنین تهیه وسایل گرمایشی یکی از مساجد نیز طی دو هفته آینده در دستور کار ایشان قرار گرفت.
سرهنگ احمد نقدپور با ابزار خرسندی تصریح کرد: همچنین سرهنگ رحمانی درباره تهیه وسایل سرمایشی مساجد و ساختمان رده های اقشاری و تخصصی بسیج نیز اعلام همکاری و مساعدت نمودند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه نیروی زمینی ارتش در یکی دو سال اخیر در منطقه چماچاه شفت اقدامات بسیار مهمی از جمله بازگشایی و تعریض راههای روستایی را به انجام رسانده است. لایروبی آب بندان منطقه چماچاه از دیگر اقدامات بسیار ارزشمندی است که با همت و مساعدت فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش انجام گرفته است.
سرهنگ احمد نقدپور در پایان تاکید کرد: شهرستان شفت همچنان در بسیاری از مناطق محروم و کم برخوردار به کمک و مساعدت ویژه قرارگاه محرومیت زدایی ارتش نیاز دارد و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.