فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت مادر سرهنگ ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش از خدمات ارزشمند در ایام کرونا تمجید کرد و وی را مصداق بارز شعار ارتش فدای ملت و خدماتش را عمل صالح خواند. امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت مادر سرهنگ ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش از خدمات ارزشمند در ایام کرونا تمجید کرد و وی را مصداق بارز شعار ارتش فدای ملت و خدماتش را عمل صالح خواند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت مادر سرهنگ ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش و معاونت تحقیقات جهاد خودکفایی در مسجد امام حسین )ع) روستای آبرود بخش سردار جنگل شهرستان فومن حضور یافت. در این مراسم جمع کثیری از مردم، دکتر بهروز جلائی معاون سیاسی استادار گیلان ، فرماندار فومن ، امام جمعه شهرستان شفت ، تعداد زیادی از مسئولان نظامی ارتش و مسئولان استانی نیز حضور داشتند .

امیر سرتیپ کیومرث حیدری اظهار کرد: انسان برای عاقبت به خیری نیاز به چراغ راهی همچون پیامبران دارند که بعد از پیامبر ائمه اطهار و بعد از امامان معصوم ولایت فقیه نماد عینی صراط مستقیم امت ما است. اگر انسان در راه حق و خدا حرکت کند عاقبت به خیر خواهد شد.

فرمانده نزاجا، ولایت فقیه را عطیه الهی به امت دانست و تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری پرچم دار ولایت فقیه است. قرآن هرجا کلمه آمنو آمده پس از آن عمل صالح نیز ذکر شده است. عمل صالح پیوندی برای افرادی است که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادن نیز توقیفی از جانب خدا است.

حیدری افزود:  ایمان بدون عمل صالح پذیرفته نخواهد شد و عمل صالح عملی است که خدا و بندگانش از آن خوشنود باشند. عمل صالح نتیجه‌ای دارد که تربیت فرزند نیک و سالم و صالح یکی از نتایج آن است و فرزندان صالح همچون صدقه جاری هستند و نتیجه آن برای پدر و مادر باقی می ماند.

فرمانده نزاجا همچنین از سرهنگ ولی رحمانی به پاس خدمات ارزشمند وی به مردم در ایام کرونا تمجید کرد و اذعان داشت: در زمان کرونا وقتی همه از همدیگر فرار می‌کردند و کشورها درهای خود را به روی کشور بسته بودند سرهنگ رحمانی شبکه خدمات رسانی را به راه انداخت و هشت بیمارستان در نقاط مختلف کشوور برای مردم ساخت و این مصداقی از عمل صالح است.

در پایان این مراسم امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت بقعه متبرکه امام زاده مسجد امام حسین (ع روستای آبرود،  در مزار مرحومه خانم فاطمه سلمان زاده مادر گرانقدر دکتر خلبان ولی رحمانی حضور یافت و برای شادی روح ایشان فاتحه قرائت نمود.