فرماندار ماسال در جلسه هم اندیشی و بررسی، احصاء مشکلات شهرستان که امروز شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور اعضای ستاد مردمی آیت الله رئیسی و مدیران اجرایی شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت میرزا کوچک جنگلی گفت: دولت آیت الله رئیسی دولت جهادی است و مدیریت جهادی را میطلبد.

سایه گیلان: مهندس گیل چالانی گفت: با توجه به سفر اخیر استاندار و بررسی مشکلات که خدمت ایشان مطرح شد گفت: اجرای پروژه های عام المنفعه بسیار ضروری است.
وی با بیان اینکه مشکلات در حوزه راه، آب، برق و ماده ۴ را  خدمت استاندار‌محترم در سفر اخیر ارائه کردیم که یکی از اصلی ترین آن پیگیری پروژه تعریض محور کلید بر به ماسال محدوده روستای خودبچر بود گفت: امروز شنبه ۱۱ آذر ماه جلسه ای با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، فرماندار، شهردار ماسال و پیمانکار و سایر مسئولین مربوطه در استانداری برقرارگردید.
فرماندار ماسال با اشاره به اجرای  طرح تکام در شهرستان  که در راستای ایجاد زمینه های مناسب برای جلوگیری از خروج روستائیان از روستا پیش بینی شده  اشاره داشت وافزود: برای جلوگیری از مهاجرت جوانان از  روستا  به شهر این طرح کمک خواهد کرد.
وی گفت با پیگری های انجام شده
واگذاری زمین برای نصب دکل اسبه ریسه موافقت گردید و  مجوز محل نگهداری سگهای بی پناه نیز صادر شده که مستلزم این است شهرداریها  در این زمینه برای برنامه ریزی و اجرای طرح نشست داشته باشند.