سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی ، به مناسبت روز دانشجو طی پیامی، این روز را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان گرانقدر تبریک گفت. در این پیام آمده است؛ شانزدهم آذر ماه سالروز شهادت دانشجویان مسلمان و مبارز ایران زمین در سال ۱۳۳۲ که نشان از مقاومت و ایستادگی این دلیر مردان در برابر زیاده […]

سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی ، به مناسبت روز دانشجو طی پیامی، این روز را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان گرانقدر تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛
شانزدهم آذر ماه سالروز شهادت دانشجویان مسلمان و مبارز ایران زمین در سال ۱۳۳۲ که نشان از مقاومت و ایستادگی این دلیر مردان در برابر زیاده خواهی ، سلطه خارجی و دیکتاتوری رژیم شاهنشاهی دارد؛ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران، یادآور رسالت و نقش دانشجویان این مرز و بوم در نهضت اصیل دانشجویی و طلایه داری این قشر فهیم جامعه در مبارزه با جهل و نادانی و حراست از عدالت خواهی ، آزادی و آزادگی است.
پیام این روز برای نسل دانشگاهی ما پیام درک و تحلیل هوشمندانه شرایط حاکم بر جهان و ایران و تلاش در جهت ارتقای توانمندی های علمی و پژوهشی، تقویت اقتصاد ملی و تحقق توسعه مبتنی بر ظرفیت های داخلی می باشد.
اینجانب با ادای احترام به روان پاک دانشجویانی که جان خویش را در راه استقلال، آزادی و سرافرازی ایران عزیز نثار کردند، فرارسیدن روز دانشجو را به آحاد دانشجویان میهن اسلامی به ویژه دانشجویان فهیم و پرافتخار کشور عزیزمان تبریک عرض می نمایم.