فرماندار ماسال در این جلسه برخی از دغدغه های مردم در راستای میزان دستمزد مکانیک خودرو که تفاوت فاحشی  با شهرستانهای دیگر و دارد را بیان نموده و گفت باید از سوی تعزیرات با این افراد برخورد جدی صورت گیرد .

سایه گیلان: وی به سد معبر برخی از صنوف اشاره داشت وافزود: طبق اصلاحیه ماده ۵۵  قانون شهرداریها، اشغال وسد معبر عمومی برای کسب و سکنی بدون مجوز شهرداری خلاف قانون است وشهرداری موظف است جمع آوری را انجام دهد.
فرماندار ماسال گفت: سد معبر باعث شده مردم از لحاظ جانی به خطر بیافتند و به دلیل اشغال پیاده رو ناخواسته از خیابان تردد کنند که همین موضوع نیز مخاطراتی را در بر خواهد داشت و تاکید کرد بدون هرگونه اغماض، سد معبر ها در سطح شهرهای ماسال وشاندرمن برچیده شود.
وی به افزایش قیمت غیرقانونی مرغ  در برخی از مرغ فروشی ها در سطح شهرستان اشاره وگفت افزایش قیمت مرغ و سایر اجناس در هر صنفی غیر قانونی است وبازرسی ها در این زمینه بیشتر شود و در صورت تخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال گردد.
وی ضمن تاکید بر بازدیدهای محسوس و نامحسوس  بازرسان کمیته اقدام مشترک در بازار و بررسی قیمت های ارائه شده از سوی اصناف گفت: واحدهای متخلفی که تذکر داده شده ولی رعایت نمی کنند  بدون هرگونه ملاحظه ای با هماهنگی تعزیرات پلمپ شوند .
رئیس کارگروه آرد ونان شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در سیستم نانینو تمام تراکنشها ثبت شده و بنابر ساعت و تعداد پخت محاسبات انجام خواهد شد گفت رعایت ساعات پخت وکیفیت نان بسیار ضروری است و تاکید کرد نانوائیها در این زمینه اقدام مناسب انجام دهند تا در سهیمه کلی شهرستان کاهشی نداشته باشیم و اگر پخت نان در ساعت مقرر و کیفیت آن انجام شود افزایش سهیمه نیز خواهیم داشت.