جلسه شورای ترافیک شهرستان ماسال به ریاست فرماندار و حضور اعضای جلسه صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد.

سایه گیلان: فرماندار ماسال دراین جلسه بر لزوم روشن نمودن معابر خیابانهای اصلی و فرعی خصوصا خیابانهایی که تردد بسیار دارند را تاکید کرد.
مهندس گیل چالانی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی از وظایف هر انسانی است در راستای سد معبر برخی از صنوف که در خیابانها بسات کرده اند گفت با توجه به اینکه این عزیزان از این راه ارتزاق میکنند شهرداریها با ساماندهی معضل ترافیکی که بر اثر این سد معبر  ایجاد خواهد شد  اقدام ضروری انجام دهند
فرماندار ماسال ساماندهی بازار روز در شهرها به جهت تسهیل در روند تردد وعبور ومرور و رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد وافزود ترافیک در زمان تعطیلی مدارس نیز با همکاری و همیاری بیش از پیش با پلیس راهور مدیریت شود.
 وی با اشاره به طرح پیشنهادی شهرداری ماسال مبنی برا اجرا و بررسی طرح بارآفرینی شهری  و سنگ فرش میدان امام و خیابانهای پیرامون آن ، دور پارک شهدا با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان گفت به جهت کاهش ترافیک شهری ضروری است.
 وی گفت طرح های این چنینی با توجه به اینکه شهرستان ماسال جز شهرستانهای توریستی و گردشگری است بسیار ضروری است ونیز زیبا سازی شهری اتفاق میافتد.