فرماندار شفت با همراهی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان از پروژه های عمرانی شهرستان شفت بازدید کردند.

سایه گیلان: مهدی نقدی فرماندار شفت ظهر  به همراه “محمدرضا رستمی” رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان و هیات همراه در در راستای جذب اعتبارات و پیشبرد اهداف عمرانی شهرستان از  پروژه های پل بدآب، پل چوبر، ساختمان فنی حرفه ای، ساختمان محیط زیست، مصلی شهر شفت و شبکه آبرسانی بدآب در راستای رفع مشکلات و جذب اعتبارات شهرستان بازدید کردند.

 فرماندار شفت در این بازدید با اشاره به اینکه شهرستان شفت نزدیک به مرکز استان است اظهار کرد: پیشرفت و توسعه شهرستان شفت، نیازمند توجه جدی به پروژه های عمرانی این شهرستان از سوی سازمان برنامه و بودجه است.

فرماندار شفت با اشاره به محرومیت شهرستان  در زمینه برخورداری از خدمات عمومی بیان کرد: متاسفانه میانگین برخورداری روستاهای شهرستان شفت در بسیاری از حوزه ها از میانگین کشوری و استانی پایین تر است و این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان نیز در این بازدید با اشاره به رشد اعتبارات در استان و شهرستان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای توسعه شهرستان شفت باید با افق بلند مدت و در راستای اجرای پروژه های ماندگار و اثرگذار در سطح این شهرستان صورت پذیرد.