معاون فرماندار شفت با تصریح اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود، نگرانی نداشته باشند، گفت: نظارت بر عرضه کالا مطابق با قیمت مصوب، با جدیت انجام و در صورت مشاهده تخطی از این امر، با فرد یا صنف خاطی، مطابق با قانون برخورد شود.

سایه گیلان: علی فیض بخش ظهر امروز (دوشنبه) در آستانه شب یلدا پس از بازدید سرزده از بازار هفتگی و چند فروشگاه زنجیره ای شهرستان شفت در جمع خبرنگاران، هدف از بازدید بررسی عرضه کالاها به مردم مطابق با قیمت مصوب است و تاکید کرد: همه دستگاه‌های نظارتی و نهادهای متولی، در موضوع تنظیم بازار، ورود جدی داشته باشند تا مردم، با آرامش خاطر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معاون فرماندار شفت با اشاره به فعالیت ۴ گروه نظارتی بر بازار شب یلدا گفت: در این طرح اکیپ‌های آموزش‌دیده و مشترک با همکاری اداره جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات بر نحوه عرضه و قیمت کالا‌های هدف نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: اولویت این طرح، نظارت بر واحد‌های عرضه‌کننده میوه، آجیل و خشکبار و شیرینی است.

معاون فرماندار شفت ظهر امروز با همراهی روسای ادارات تعزیرات، صنعت و معدن و تجارت، بسیج اصناف و معاون جهاد کشاورزی و دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار، از بازار هفتگی شفت، دو واحد مرغ فروشی و یک فروشگاه زنجیره ای در این شهرستان بازدید و از نزدیک، با فروشندگان گفت وگو و از مردم، میزان رضایت آنان از عرضه کالا را پرس و جو کرد.