کاپشن جواد نکونام که بعد بازی استقلال و نساجی معروف شده، چهار میلیون قیمت دارد

سایه گیلان: کاپشن جواد نکونام دومین کاپشنی است که در سال‌های گذشته به واسطه شهرت یک شخصیت معروف اهمیت پیدا می‌کند. بعد از ماجرای کاپشن محمود احمدی‌نژاد در دهه ۸۰ حالا با برگزاری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال و بازی تیم‌های استقلال و نساجی مازندران، توجه یکسری از رسانه‌ها به کاپشن جواد نکونام جلب شده و از آن به اسم کاپشن میلیونی اسم برده‌اند.

به گزارش فرارو؛‌ کاپشن جواد نکونام اصطلاحا یکجور پافر کلاه‌دار است که با قیمت سه میلیون و ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود. تقریبا از دو سال قبل توسط برندی به اسم جوتی‌جینز در بازار موجود شده و در این دو سال به شکل ترسناکی قیمتش از حدود ۹۰۰ هزار تومان به مرز چهار میلیون رسیده است.

کاپشن جواد نکونام که بعد بازی روز سه‌شنبه استقلال مقابل نساجی مازندران معروف شده، در یکسری از خبر‌ها و روایت‌ها تحت‌عنوان کاپشن استرالیایی معرفی می‌شود، اما اگر نرخ دلار آزاد را هم معیار قرار بدهیم، رشد قیمت کاپشن جواد نکونام در این مدت تاحدود زیادی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. قیمت دلار آزاد از زمستان ۱۴۰۰ تا الان یعنی ظرف تقریبا دو سال از محدوده ۲۷ هزار تومان به ۵۰ هزار تومان رسیده و معادل ۸۵ درصد رشد داشته است. با این حال برند جوتی‌جینز قیمت این مدت کاپشن را ظرف دو سال حدود ۳۵۰ درصد بالا برده و حالا آن را در چندتا از فروشگاه‌های آنلاین با هزار منت و تخفیف ۴۰ درصدی، حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشد.

ماجرای کاپشن میلیونی جواد نکونامکاپشن جواد نکونام حدود چهار میلیون قیمت دارد و برند جوتی‌جینز آن را با هزار منت و تخفیف ۴۰ درصدی، حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشد

کاپشن جواد نکونام با اینکه یک مدل چهار میلیونی است و انصافا رقم کوچکی در بازار پوشاک به‌حساب نمی‌آید، حداقل از نظر یکسری از خریداران، خیلی هم برای روز‌های سرد سال مناسب نیست. در یکی از سایت‌های معروف حوزه پوشاک یکی از همین خریداران گفته: کیفیت دوخت کاپشن قابل قبول است، اما اصلا ضخیم نیست. کاربر دیگری با اسم Ebrahimi نوشته: خرید این محصول را پیشنهاد می‌کنم، اما راستش را بخواهید این کاپشن خیلی نازکه و فقط مناسب بهاره. با این اوصاف اصلا بعید نیست جواد نکونام با شروع زمستان و سردتر شدن هوای تهران، به‌جای کاپشن جوتی‌جینز نازکی که روز بازی با نساجی به تن داشت، سراغ گزینه‌های ضخیم‌تری برود.

کاپشن جواد نکونام یک کاپشن پلاستیکی و پلی‌استر است و حدود چهار میلیون فروخته می‌شود، اما الان که به زمستان رسیدیم، قیمت کاپشن مردانه تا مرز ۱۰، ۱۲ میلیون هم بالا رفته است.

قیمت کاپشن کولینز که یک برند ترک معرفی می‌شود، به ۱۰ میلیون رسیده است. همین برند جوتی‌جینز یک مدل کاپشن مردانه دیگر در بازار دارد که قیمتش ناقابل ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. جین‌وست که بی‌ارتباط به جوتی‌جینز نیست، یک مدل ۱۵ میلیونی در بازار دارد و وقتی سراغ پالتو مردانه زمستانی می‌رویم، قیمت‌ها تا مرز ۲۵ میلیون بالا می‌رود.