فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از برگزاری دوره تخصصی سناریو نویسی و ارزیابی مانور با حضور فرماندهان و معاونین انتظامی یگان حفاظت بنادر کشور به میزبانی این اداره کل خبرداد.

سایه گیلان: داریوش قدیرزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره به منظور ارتقا دانش انتظامی و سطح مهارت  یگان های حفاظت بنادر کشور به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: فرماندهان و معاونین انتظامی یگان های حفاظت بنادر کشور  و کارشناسان HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مدت ۲ روز و تدریس سعید گیوه چی؛ استادیار دانشگاه تهران در این دوره شرکت داشتند.

قدیرزاد با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره، خاطرنشان کرد: این دوره یکی از موضوعات مهم در سرفصل های آموزشی یگان حفاظت در سال جاری بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: دوره تخصصی سناریو نویسی و ارزیابی مانور یگان حفاظت بنادر کشور با حضور ۳۰ نفر در روزهای  چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ آذر به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار گردید.