فرماندار شهرستان شفت با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین ماموریت وزارت کشور اجرای دقیق قانون و برگزاری بی طرفانه و سالم انتخابات است.

 سایه گیلان: مهدی نقدی صبح امروز (سه شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات پیش رو دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ماه اظهار کرد: انتخابات آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین منظر است  رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از روی حکمت و دانایی، یازده ماه قبل از انتخابات بر اهمیت آن تاکید فرمودند.

فرماندار شفت مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات اسفندماه برشمرد و ادامه داد: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی کننده خدعه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شفت با تاکید بر این که اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

نقدی بر مراقبت و رصد فضای انتخاباتی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و تامین شرایط رقابت سالم کاندیدها، استفاده حداکثری از توان و پتانسیل رسانه ای در سطح شهرستان، آگاهی بخشی به مردم در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجمع، سخنرانان، فرهنگیان و مجامع گوناگون و ارتباط تنگاتنگ میان ستاد انتخابات  تاکید کرد.

وی گفت: با بر شمردن مزیت های ماده ۱۳ قانون انتخابات برای کمک به تامین نیاز انسانی و تجهیزاتی ستادهای انتخاباتی شهرستانها، خواستار بهره گیری حداکثری و موثر از ظرفیت های این ماده قانونی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره به پتانسیل های خوب شهرستان شفت در حوزه منابع انسانی ، بر بهره گیری هنرمندانه از این ظرفیت برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات اسفندماه تاکید کرد.

 فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شفت گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ادوار گذشته و اینکه شهرستان شفت یکی از بهترین عملکرد‌ها را از شروع فرایند انتخابات تا حضور حداکثری مردم را داشته است.

در این نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان شفت احکام خود را دریافت کردند.