جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماسال در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری ماسال با حضور اعضای شورای برگزار گردید.

سایه گیلان: گفتتی است در شروع جلسه از دانش آموزان  علی و کوثر استودان برندگان جشنواره رشد که بین ۱۲۸ کشور رتبه برتر درساخت مستند کوتاه (میدون..) کسب کرده بودند توسط فرماندار و مدیرکل تجلیل وتقدیر به عمل آمد.
فرماندار ماسال در شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه، روز زن ومادر فرارسیدن سالروز شهادت سید الشهدا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی دانست وبیان کرد اگر امروز امنیتی در سرزمین ایران اسلامی داریم مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر هستیم.
فرماندار ماسال بیان کرد: زمینه ساز تمدن اسلامی و تمدن دینی ، نیروی انسانی قوی و متعهد است که این را آموزش و پرورش انجام می دهد و همه ی ما باید کمک کنیم کیفیت آموزش  ارتقا پیدا کند چرا که کسانی که آینده کشور را بدست میگیرند همین دانش آموزان عزیز هستند.
وی گفت مهمتر از آموزش،پرورش است که باید توامان با هم ارتقاء یابند.
وی بر لزوم رفع  مشکلات املاک  آموزش و پرورش تاکید کرد وافزود کارگروهی در راستای حل مشکلات املاک آموزش و پرورش تشکیل و موضوعات مطرح وبرطرف گردد.
فرماندار ماسال افزود : عملیات ساخت مدرسه عصمت شاندرمن در مراحل پایانی است و موانع افتتاح آن با همکاری اداره کل نوسازی مرتفع و انشاالله در دهه ی فجر امسال افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سفر ریاست محترم جمهور را به استان گیلان درپیش خواهیم داشت بیان کرد : تکمیل پروژه ساختمان نیمه کاره ی اداری آموزش وپرورش در شهر ماسال یکی از مواردی است که در زمان حضور ریاست محترم جمهور در گیلان باید پیگیر تامین اعتبار آن باشیم.
مهندس گیل چالانی ضمن تشکر از شهرداران وبخشداران ماسال وشاندرمن در راستای حمایت همه جانبه و مرتفع کردن برخی از مشکلات واجرای برنامه های فرهنگی و نیز اعزام راهیان نور دانش آموزان که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دربرخواهد داشت تشکر کرد و گفت همه ما باید کمک و همکاری نمائیم  تا آموزش و پرورش و تعلیم وتربیت  در شهرستان به نحو احسنت صورت گیرد.