به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مقام مادر، طی مراسمی فرماندار شفت از بانوان شاغل در فرمانداری شفت تجلیل کرد.

سایه گیلان: مهدی نقدی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در فرمانداری که به مناسبت روز زن و مقام مادر با حضور معاون فرماندار و بخشداران برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر اظهار کرد: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

فرماندار شفت بیان کرد:  بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و حتی مدیریت بخش های مختلف ادارات شهرستان نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد .

وی گفت: پرورش فرزندانی با غیرت، متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگو پذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

نقدی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی تمام انسان هاست، تصریح کرد: برای هر کاری ما در جامعه یک الگو داریم و کامل ترین این الگوها در بحث مقام زن و مادر است که بهترین مخلوق خداوند حضرت زهرا (س) الگوی زنان و مادران این سرزمین است.

مقام عالی دولت در شهرستان شفت در ادامه بیان داشت؛ توجه به زندگی و سیره عملی حضرت زهرا(س) حکایت از نقش سازنده و مهم ایشان در مسیر توسعه دین مبین اسلام ، حمایت‌های همه جانبه از حضرت علی (ع) و همچنین نقش آفرینی ایشان در تربیت فرزندانش حکایت از این دارد که فاطمه الزهرا(س) الگوی کامل برای زنان و مادران ما محسوب می شود.

 در پایان با اهدای لوحی از زحمات و تلاش بانوان شاغل در فرمانداری  قدردانی شد.