نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی و دهیاران منطقه آزاد انزلی با محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در زمینه توسعه همکاری های فی مابین برگزار شد.

سایه گیلان:  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این جلسه با بیان اینکه شوراهای اسلامی روستاها یکی از مصادیق تحقق مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و اظهار داشت: شوراهای اسلامی نماد مردم کردن فرآیندهای تصمیم گیری امور جاری کشور می باشد و حضور در چنین جلساتی فرصت مغتنمی برای آشنایی با دغدغه‌ها و توانمندی های مختلف ساکنین معزز منطقه قلمداد می شود.

وی با تصریح بر اینکه مجموعه شوراها و دهیاران روستاهای محدوده جدا از منطقه نبوده و نیست، اضافه کرد: باور ما بر این است که ساکنین، جزیی از منطقه و یکی از ذی نفعان اصلی منطقه آزاد انزلی محسوب می شوند.

سیاهکارزاده به تبیین منافع ناشی از هم افزایی میان ساکنین و سازمان متبوع خود پرداخت و با استقبال از نقطه نظرات پیشنهادی مطرح شده، گفت: الگوی توسعه متوازن مبتنی بر نیازسنجی تعاملی در اجرای طرح های زیرساختی و توسعه ای با نمایندگان روستاها در دستورکار قرار خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی به بیان نظرات، دغدغه ها و توانمندی های اهالی منطقه پرداخته و با دستور مدیر عامل سازمان تعدادی از مشکلات مطرح شده در این نشست، رفع، برای برخی دیگر جهت اجرا تصمیم گیری شد و مقرر گردید نشست های دوره ای در شوراهای روستایی منطقه برگزار شود.