چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدا و ایثارگران بانک سپه استان گیلان با حضور سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده سپاه استان گیلان و دیگر مسئولین و خانواده های شهدا و ایثارگران بانک سپه استان گیلان برگزار شد.

سایه گیلان: دکتر علیرضا عزیزی مدیر امور شعب بانک سپه استان گیلان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ویژگی های خاص اخلاقی سردار سلیمانی به تواضع، بصیرت، نظم و برخوردی همراه با طمانینه این سردار بزرگ در برابر همه اقشار از جمله جوانان و نوجوانان تاکید کرد: نگاه و تصمیمات خردمندانه ایشان در تمامی چالش ها به دلیل شناخت کامل ایشان از مسائل روز و تمامی اقشار جامعه بود.
مدیر امور شعب بانک سپه استان گیلان تصریح کرد: سردارسلیمانی به تمامی فرماندهان گیلانی افتخار می کردند و در دیدار با فرماندهان گیلانی خود را گیلانی خطاب می نمودند. ما نیز در مجموعه بانک سپه به زعم خود با پیروی از خط مشی ایشان با اخلاص در کار، شایسته سالاری ارائه تسهیلات مناسب و دستگیری از مشکلات مردم اقدامات مثبتی را به انجام رسید.
وی تاکید داشت: ۲۳ جانباز، ۵ آزاده و ۱۸ خانواده شهید و ۸۵ رزمنده در مجموعه بانک سپه استان گیلان مشغول فعالیت هستند و امروز اکثر خانواده های شهدا در این مراسم حضور دارند.
سردار رسول سنایی معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا نیز به عنوان مهمان این برنامه طی سخنانی به رشادت های سردار سلیمانی در عملیات های گوناگون اشاره کرد و تاکید داشت: شجاعت به همراه بزرگمنشی، طبع بلند، ارادت به ائمه اطهار و … از مهمترین خصائص این سردار بزرگ بود که وی را به شخصیتی بی بدیل در تاریخ انقلاب و جنگ تبدیل کرده است.
وی دلیل تلألو و درخشش این سردار را به عواملی همچون خانواده ای مذهبی، عشق به اهل بیت، غیرت دانست و تصریح کرد: وی هیچگاه به دنبال منافع شخصی و کسب مال نبود و شاید این برجسته ترین ویژگی این سردار بزرگ بود.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم، شهیدان سردار حق بین، شهید یعقوبی و شهید دوربین توسط سردار سنایی راد تقدیر به عمل آمد.