به مناسبت روز زن از کارکنان زن فرمانداری شهرستان ماسال توسط مهندس گیل چالانی فرماندارماسال تقدیر به عمل آمد.

سایه گیلان: فرماندار‌ماسال در این مراسم گفت: حضور زنان در همه عرصه های دانشگاهی ، علمی ، ورزشی ، سیاسی و اقتصادی‌ از برکات انقلاب اسلامی است.
 فرماندار ماسال با اشاره به اینکه  فرمانداری ماسال نیز که در برخی از حوزه ها و بالاخص جشنواره شهید رجایی جز فرمانداری های برتر شناخته شده از زحمات کارکنان این مجموعه بوده که جای تقدیر و تشکر دارد  وافزود در سایه کار‌ گروهی و احساس مسئولیت همکاران این موفقیت ها حاصل شد.
مهندس گیل چالانی  با بیان اینکه اعتقاد ما این است که  از دامن زن مرد به معراج میرود گفت: خیلی از موفقیت‌هایی که مردان جامعه به دست می آورند به پشتوانه همسران موفقی است که دارند .
فرماندار گفت با توجه به اینکه انتخابات امسال یکی از انتخابات مهم به جهات مختلف است بیان نمود: دشمن از تمام ظرفیت های داخلی و خارجی و رسانه ای  از ظرفیت نسل جدیدو قشر های مختلف استفاده کرده و در صدد ضربه زدن به نظام بوده که تا این لحظه به برکت هوشیاری و بصیرت مردم ولایی این اتفاق رخ نداده است و مردم در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهند زد.
وی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع وحفظ حقوق شهروندی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و همکاری و تعامل ویژه ای در این راستا و نیز برگزاری انتخابات که از وظایف اصلی وزارت کشور است داشته باشیم.
در پایان از تمامی کارکنان بانوی فرمانداری شهرستان ماسال توسط فرماندار بااهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.