جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ماسال صبح امروز با حضور فرماندار، مسئولین کمیته های انتخابات و اعضای هیات اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سایه گیلان: فرماندار ماسال با اشاره به اعلام تایید و رد صلاحیت کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان به ستادهای انتخابات و فرمانداری ها، بیان کرد: افرادی که نسبت به عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند از امروز یکشنبه (۱۷ دی ۱۴۰۲) به مدت سه روز به سامانه «داوطلب» مراجعه کنند واعتراض خود را از طریق این سامانه به شورای محترم نگهبان ارسال نمایند.
 رئیس ستاد انتخابات ماسال، اعلام کرد: ۳۶ نامزد از کاندیداهای ثبت نام شده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای تالش،رضوانشهر و ماسال تایید صلاحیت شده اند و ابراز امیدواری کرد با همدلی، همکاری، تعامل و اتکاء بر۴ اصل مهم مشارکت، امنیت، رقابت و  سلامت که مقام معظم رهبری(مدظله)برآن تاکید دارند  در انتخابات پیش‌رو را برگزار خواهیم کرد.
مهندس گیل چالانی افزود: نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در چهارم بهمن ماه اعلام خواهد شد.
 وی گفت: وظیفه هیات اجرایی برگزاری انتخابات سالم است و باید اصل بی طرفی را رعایت کرده و موضع گیری نداشته باشیم  و  افزود: تست دستگاه احراز هویت توسط کمیته فناوری، بررسی تخصصی شعبات اخذرای توسط هیات اجرایی و اطلاعی رسانی اطلاعیه های ستاد انتخابات وزارت کشور از سوی کمیته اطلاع رسانی با وضعیت مطلوبی انجام گرفته وچینش اعضای شعب اخذ رای نیز با شیوه خوبی انجام شده است.
فرماندار با بیان اینکه ماموریت افزایش مشارکت از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده است، افزود: یکی از چهار راهبردی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کرده اند، حضور رسانه ها به عنوان تکیه گاهی است که بتوان مشارکت مردم را در انتخابات به نحو جدی افزایش داد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ماسال گفت:آخرین اخبار و اطلاعات حوزه اجرایی انتخابات از طریق کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری دراختیار رسانه ها و مردم قرارخواهد گرفت تا مردم به طور موثق در جریان انتخابات قرار بگیرند.
وی بیان کرد با همکاری و تعامل انتخابات ۱۱ اسفند را با صلابت ونظم و امنیت برگزارخواهیم کرد.